Aftalestyring

Aftaleimplementering, styring og opfølgning er en kontinuerlig proces, og helt afgørende i forhold til samarbejdet med såvel interne interessenter og leverandører – og helt basalt i forhold til den succes analyse og konkurrenceudsættelsen har synliggjort I kan opnå.

Ved at kickstarte jeres aftaleimplementering, styring og opfølgning får I et løbende overblik, ligesom vi tilbyder en række værktøjer tilpasset jeres organisation.

Besparelser – hvert år

At sikre det økonomisk råderum hvert år, kræver systematiske månedlige og årlige kontroller.
Hos IKR kalder vi det ”Level 2” controlling.
Kontrol ned på varelinje niveau.
Priskontrol, sammenholdt med aftalen, og evt. E-portal kontrol på ordrenummer niveau.

Opfølgning

Aftaleopfølgningen og den genvundne kontrol over jeres aftaler sikrer et vedvarende overblik og et øget økonomisk råderum gennem hele aftalens levetid. Overblikket giver mulighed for at tage rigtige beslutninger. I står stærkere via et korrekt datagrundlag og jeres leverandører ved, at aftalerne bliver overvåget og fastholdt.
Dette sikrer konstruktive og akkurate leverandørmøder, hvor det vil være et præcist billede af situationen, dialogen tager sit udgangspunkt i.